/

My life will be awesome and there's nothing you can do to keep that from happening.

Jobbintervjun gick så-jävla-skit-asa-värsta-bra och jag börjar jobba på heltid från och med i morgon, AWESOME! Eftersom att jag börjar klockan 09:00 i morgon får jag i alla fall en liten sovmorgon, och det är ju i alla fall något. Ska försöka hinna med en promenad innan jag börjar också, har ju slarvat en hel del med både det och kosten på grund av att jag inte mått helt okej. By the way så är det enda negativa med jobbet att jag tyvärr måste säga nej till många ridlektioner den här veckan, men sådant är livet när man jobbar, jag får helt enkelt boka in lektioner, i mån av tid, efter jobbet och på helger. Eller ibland innan jobbet, beroende på hur jag jobbar. Kommer sakna min lilla Prebis så himla himla mycket nu när jag förmodligen inte kommer att kunna rida regelbundet..
 
Men nu ligger jag i alla fall i sängen, tänkte alldeles strax göra mig redo för sängen med först kika färdigt på halv åtta hos mig. Bah, sedan så måste jag ju också åka iväg till mamma och hämta massa nytvättade kläder, nog för att det är lyx, men jag skulle utan problem kunna somna vilken sekund som helst. Jag behöver tokmycket sömna, max 10 timmar per dygn för att jag ska vara människa.
 
Idag har jag haft det jättebra, ett positivt jobbbesked som sagt, samt en väldigt härligt fika tillsammans med min fina vän Elise, träffade även Anna en svängis, hon hjälpte mig att få i ordning på en sak och sedan så hängde jag på henne till Ica maxi en sväng och handlade lite käk.
Haha förlåt Elise, men tack för en supermysig och slapp eftermiddag med bland annat fika.