/

20:35

Jag har gjort mig iordning inför natten. Och ja, jag lägger mig supertidigt för att slippa vara zoombie klockan 06:30 i morgon bitti när klockan ringer. 

Idag har jag jobbat och tränat. Och jag måste medge att jag älskar bådadelarna. Cash is the shit! Freedom cost. Och träning vet ni ju varför jag älskar så, det har jag ju skrivit om förut men för er som inte varit med så mår jag så bra, både psykiskt som fysiskt. Känner mig sååå härlig i själen samtidigt som jag blir fit. Och i morgon ska Elise och jag också börja på yoga tillsammans. Yoga som är så skönt, man stretchar ju liksom ut alla musklerna kroppen. Men för att tala om ridpasset idag så gick det kanonbra! Jag red barbacka utan trens och gjorde massa kuliga övningar, bland annat volter. Ridningen går verkligen framåt och jag blir så jävla glad när Regina berömmer mig hela tiden! Min balans är inte att leka med. Det är ju även fördelar att ha den när man börjar med yoga också med alla dessa positioner.